نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2083
-
الف
+

هنرمندان نتیجه بازی ایران - جاپان را چگونه پیش بینی کردند؟

هنرمندان ایرانی نتیجه بازی ایران - جاپان از سری مسابقات جام ملت های آسیا  را پیش بینی کردند.

امروز تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال جاپان قرار می گیرد و جمعی از هنرمندان ایرانی نتیجه این بازی از سری مسابقات جام ملت های آسیا و مرحله نیمه نهایی را پیش بینی کردند.

به گزارش آی فیلم2، امروز تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال جاپان قرار می گیرد.این بازی از سری مسابقات جام ملت های آسیا و مرحله نیمه نهایی از اهمیت خاصی برخوردار است.

در حالی که کم تر از چند ساعت تا شروع نیمه نهایی فوتبال جام ملت های آسیا باقی مانده اما همچنان بازار پیشبینی ها داغ است و طرفداران فوتبال اشتیاق بالای خود را برای مشاهده ی زودتر از موعد نتایج جام ملت های آسیا نشان می‌دهند.

هنرمندان ایرانی هم در فضای مجازی همراه با مردم درپیوند با بازی فوتبالیست های این کشور مقابل تیم ملی فوتبال جاپان به گمانه زنی پرداختند.

«احسان کرمی» گرداننده، آوازخوان و بازیگر ایرانی گفت: من فکر می کنم 2 بر 0 بازی را می بریم و قهرمان می شویم.

«مهدی امینی خواه» درباره پیش بینی بازی گفت: به هر حال جاپان تیم قدرتمندی است و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. قطعا نباید آن را دست پایین بگیریم اما از آنجایی که روحیه بچه ها بالا است، امیدوارم 1 یا 2 بر 0 ببریم.

«مهدی باقر بیگی» کرکتر «مجید» سریال «قصه های مجید» درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل جاپان اینگونه نوشت: به نظرم ایران بازی را دو بر صفر می برد چون این پتانسیل را داریم.

«الهام پاوه نژاد» بیان کرد : من فوتبالی نیستم و واقعا نمی توانم نظر تخصصی در این زمینه بدهم اما برای تیم ملی کشورمان ایران آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

«مارال فرجاد» گفت: من ورزشی نیستم اما چون تا به حال به جز عراق که مساوی کردیم همه بازی ها را بردیم، امیدوارم این بازی را نیز برنده از میدان بیرون بیاییم.

وی افزود: بچه های تیم ملی فوتبال با قدرت پیش می روند، به نظرم هرچقدر تربیت خوب باشد عملکرد بهتر می شود و این را در تیم ملی فوتبال می بینیم.

این موضوع مانند آموزش بچه ها از خردسالی است که اگر به خوبی انجام شود بهترین نتیجه را خواهیم داشت.

ب م

نظر شما
ارسال نظر